Steeds meer mensen kiezen voor alles-in-1

Bijna zestig procent van de huishoudens heeft een alles-in-één-pakket voor televisie, internet en telefonie. Dat is tien procent meer dan anderhalf jaar geleden en het aantal huishoudens met een alles-in-één-pakket groeit nog steeds. Dit blijkt uit een onderzoek van Telecompaper, de marktonderzoeker in de telecomindustrie.

Ongeveer acht procent van de ondervraagden heeft bovendien een mobiel abonnement bij dezelfde provider als waar ze het alles-in-één-pakket hebben afgesloten en maar liefst vijf procent van de mensen denkt erover om hun vaste telefoonlijn op te zeggen.

Ziggo heeft grootste marktaandeel alles-in-1

Kabelexploitant Ziggo is vooralsnog, mede door de fusie met UPC, de grootste aanbieder, hoewel ze het afgelopen jaar wel terrein heeft verloren aan KPN/ Telfort. Ziggo heeft op het moment een marktaandeel van zevenenvijftig procent, tegen eenentwintig procent van KPN/Telfort.

Wilt u kijken of u een voordeliger alles-in-één-pakket kan afsluiten? Vergelijk dan nu de actuele prijzen hier.

Bron: Nu.nl- 15 maart 2015

Ga terug naar de internet, tv en bellen homepage
Ga terug naar de Consumind homepage

Afbeelding: alles-in-1 van Racorn/Shutterstock